Vilodag

Söndag idag och det ska bli skönt att vara hemma och ta det lugnt. Igår var vi i Eskilstuna hela dagen och hälsade på lite folk. På kvällen så var vi och jobbade och det var segt för det var inte så mycket folk ute.

Idag är jag lite förkyld och har ont i halsen, det började igår kväll och jag hoppas att det snart går över för det var inte så längesedan som jag var sjuk och vill verkligen inte bli sjuk igen.

Tror att det blir städning hemma idag, var en vecka sedan som jag dammade, dammsög och torkade golven så det kommer att prioriteras hemma idag. Min gubbe är så trött och vill inte vakna nu men det måste han för jag håller på med frukosten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0