Regn eller inte regn?

Funderar på om jag ska packa ner paraplyet i min fullpackade väska eller om jag ska låta det vara hemma. Ser uta tt kunna bli fint väder idag och min väska är redan så full så jag får inte ner något mer i den.

Fick dricka kaffe utan mjölk idag för det var någon som hade glömt att köpa hem det. Får be älsklingen åka och handla idag och sedan hoppas jag på att han lagar mat åt mig ikväll när jag kommer hem från jobbet. HAde tänkt åka till badhuset idag efter jobbet men jag hittade inte min bikini igår och sedan måste jag kanske jobba över så jag får se hur jag gör.

Nu ska jag gå iväg till tågstationen och hoppas på att det inte kommer att regna något idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0