Thaimat

Jag och Johan försöker lara oss att laga thaimat och sakta men säkert så går vi framåt i våran matlagning och det är roligt. Vi var hemma hos min pappa och hans fru igår som lagade mat åt oss och jag fick en del inspiration från hennes matlagning så nästa gång vi åker till Eskilstuna så blir det ett besök i Kina affären för att handla lite nya ingredienser.

Idag är det onsdag och snart har halva veckan gått och sedan är det äntligen fredag. Den här helgen är jag ledig hela helgen och jag ska bara ta det lugnt och umgås med min älsklingsgubbe.

På fredag verkar det som att det blir afterwork med jobbet men jag vet inte hur länge jag stannar, är verkligen ingen partymänniska längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0