Rättegång idag

Ska iväg på rättegång idag och hoppas verkligen att det blir jag som går som vinnare ur det här. Det hela handlar om en händelse när jag jobbade som vakt för ett år sedan och jag vill att det ska vara över.

Efter rättegången ska jag och Johan åka till Stockholm och gå på slottet och titta. Sedan blir det en sväng på stan också skulle jag tro. Fick ledigt hela dagen från jobbet för min chef sa att rättegångar är jobbiga, hmm javisst...

Dricker kaffe nu och det är kallt här inne, undrar när de ska sätta på elementen? Kommer ihåg när jag och min förra kille bodde tillsammans i en lägenhet som drevs av en mycket underlig människa då var det så kallt över en helg att vi var tvugna att sätta på ugnen och öppna ugnsluckan för att det skulle bli varmt i lägenheten.

Nu ska jag väcka Johan och sedan blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0