Min första digitalkamera!

Igår köpte jag min första digitalkamera och först kollade jag pricerunner vilken som fått bra betyg och sedan v ar man kunde inhandla den till ett bra pris och sedan blev köpet av! Kan ju säga att färgen spelade stor in när jag gjorde mitt val (den är rosa!!!). Nu kan jag äntligen börja ta bilder igen!

Idag är jag inte lika trött som jag var igår och efter att ha badat igår så gick jag och la mig och sedan somnade jag som en stock och sov hela natten, det var så otroligt skönt.

Har lite ont i halsen idag och det känns inte bra för jag har nyss varit sjuk med feber och ont i halsen och jag vill verkligen inte bli sjuk igen. Nu vill jag jobba och tjäna pengar och sedan vill jag åka till Ullared med min mamma och min syster och sedan vill jag åka utomlands med min älskling.

Ska packa ner lite saker nu och sedan åka till jobbet. Har börjat äta frukost på jobbet istället för hemma för det sparar en massa tid på morgnarna och sedan sitter vi ändå och fikar den första halvtimmen på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0