Lycklig karl

Igår när jag kom hem från jobbet så var min sötnos på ett riktigt bra humör och det visade sig att han varit och köpt en ny datorskärm. Så nu har vi en lång skärm, widescreen tror jag det heter. Känns jobbigt att för att den är just så lång.

Lagade thaimat (försökte) igår och det blev ganska så gott och min lillebror var här och åt och han verkade gilla maten. Hoppas att Johan kan laga mat idag för nu har jag gjort det 2 dagar i rad.

Har haft så mycket energi på jobbet den här veckan och undrar varifrån jag fått all energin, hoppas att den håller i sig i hela september och oktober. I somras så kände jag mig bara trött och hängig och den känslan vill jag inte få tillbaka.

På fredag är både jag och Johan lediga och det lutar åt att vi ska gå och se nya Beck filmen.


Kommentarer
Postat av: Adam

Gott med Thaimat? Hur är det annars?

2009-09-03 @ 11:18:31
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0