Lugn helg

Trodde den här helgen skulle bli den värsta i mitt liv men den blev till en av de bättre helgerna. Orkar inte gå in på detaljer men allt slutade lyckligt!

Min lillasyster var här idag med sin kille och deras söta bebis och sedan kom min mamma och lillebror över och fikade och stannade jättelänge.

Igår jobbade jag och Johan vakt ihop och det va5r en riktigt seg kväll med lite folk men när vi åkte hem så stannade vi till på McDonalds och syndade så kvällen slutade bra ialla fall!

Ska snart gå och ta en dusch och sedan sova för det är jobbdag imorgon och jag hoppas att det blir en bra vecka på jobbet! Johan och jag var och tittade på en lägenhet på landet men den var inte så fräsch som vi hade önskat, annars så var läget helt perfekt med nära in till stan men ändå lite avsides. Hoppas att vi kan köpa hus snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0