Lönehelg

Idag kommer lönen och för min del innebär det att snåla mycket med den för jag sparar så jag kan köpa en nyare bil. Känner att min bil är så tråkig och vill ha någon med lite mera fart i. Får se om jag har råd med nyare bil till nästa höst.

Idag efter att jag slutat mitt vanliga jobb så ska jag iväg och göra ett jobb i Köping och jag hoppas att det kommer att gå bra och efter det jobbet ska jag hem, byta om och sedan åka iväg och jobba som vakt så det kommer inte att bli mycket vila idag. Hade flyttat fram min väckarklocka till klockan sju imorse men av någon konstig anledning så ringde den klockan sex ändå så det blev ingen sovmorgon för min del.

Ska dricka kaffe nu och sedan åka till jobbet och hoppas att det blir en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0