Köpa nya blommor

Idag efter jobbet ska jag åka och köpa nya blommor till vardagsrummet men har inte bestämt vilken sort jag vill ha än. Tror att det blir en tur till Ikea med så jag kan kika på lite saker där med.

Nästa vecka fyller en av mina bröder 15 år och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa åt honom, tycker att det är så tråkigt att bara ge bort pengar men det lutar allt mer åt detr hållet. Nästa helg är det Kopparbergs marknad och Johan och jag ska dit så vi kan ju fråga om lillebror vill följa med.

Igår satt vi och hade det mysigt i soffan med kaffe och glass när Johans mobil ringer och det är hans vaktchef som frågar om han vill åka och jobba nu på en gång och vad gör Johan? Jo han lämnar mig halv tio på kvällen för att åka och jobba. Jag blev lite irriterad på honom men han lovade mig en ny myskväll ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0