Jag fick jobbet!

Fick samtalet som jag väntat på och de satt jag hade fått jobbet! Är så lycklig nu och känner att mitt liv har tagit en ny vändning. Ett nytt jobb där jag kommer att tjäna mer pengar än vad jag gör idag!

Nu väntar jag bara på att de ska höra av sig och säga när jag kan börja. Måste gå en veckas utbildning först och sedan är allt klart!

Nu hoppas jag bara att Johan hittar ett nytt jobb så att vi kan fortsätta med vårat liv och gå vidare tillsammans för jag älskar honom så mycket och det är honom jag vill vara med för resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till jobbet :)

2009-09-29 @ 13:34:48
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0