Ingen frukost

Tycker att nu när min älskling är hemma hela dagarna så ska han ha tid att handla men nej. Nyss när jag vaknade och skulle dricka mitt morgonkaffe så fanns det inget kaffe hemma så det fick bli en kopp te istället och det är inte lika gott. Det får bli frukost på jobbet istället.

Är så trött nu och skulle helst av allt krypa ner i sängen och somna om men livet funkar tyvärr inte så, har ju helgen att se fram emot och då kan jag sova länge på morgnarna.

Hoppas att den här veckan går fort för på torsdag ska jag iväg och göra något som kan förändra mitt liv till det bättre men vad det är säger jag senare om det går bra.

Slurpa i sig morgonteet nu och sedan skynda till jobbet så jag får en ordentlig kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0