Idag blir det tårta!

Idag fyller min lillebror 15 år och jag har bjudit över honom på tårta. Min söta lillebror får äntligen köra moppe och han är så lycklig över det! Han har någon slags cross som han åker omkring på och han tycker att det är det bästa som han någonsin fått.

Igår var det riktigt segt på jobbet och dagen släpade sig fram och jag trodde att jag skulle bli tokig, hoppas den här dagen blir bättre.

Johan och jag bråkade igår och jag blir så ledsen på honom när han måste brusa upp för småsaker men samtidigt så är han nog frustrerad över att ha blivit av med jobbet och att behöva gå hemma hela dagarna.

Nu ska jag ge min fina gubbe en hejdå puss och sedan åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så Tommy fyller också år idag :P det gör Johans pappa också.

2009-09-23 @ 14:13:11
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0