Äntligen fredag!

Så skönt med helg nu om drygt 10 timmar. Ikväll är jag ledig också och ska bara ta det lugnt. Vi ska på afterwork med jobbet men jag tror inte att jag dricker någon alkohol, orkar inte, känner mig så trött så trött och det trots att jag somnade vid klockan 22,00 igår.

Den här veckan har gått rätt så fort men det kanske är för att jag har så galna jobbarkompisar! Ibland när man är på jobbet känns det som att man arbetar på ett dårhus, alla har sina säregenskaper, mig inkluderat.

Idag tänkte jag gå på stan på lunchen och titta efter någon bra badolja eller kanske badskum. Ligger och plaskar i badet varje kväll nu och läser i GW Perssons bok, vad den heter kommer jag inte på nu men den är riktigt bra. Älskar GW Perssons böcker!!!

Dags att slurpa i sig sista kaffet och väcka älsklingen och sedan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0