Stressigt värre

Kom nyss hem från jobbet och ska laga mat nu och sedan ska jag åka och jobba, känns som att tiden inte riktigt räcker till. Som tur var så hämtade Johan mig från jobbet så jag slapp åka tåg och nu är han och skruvar på min bil tillsammans med en kompis. Hoppas den blir lagad!

Jobbar vakt på ett ungdomsdisco ikväll så jag tror nog att det blir en lugn kväll. Vill egentligen bara mysa hemma framför en bra film.

Fick en present av min älskling idag och det var en Choco delight som man kan smälta cholkad i och göra egen choklad. Bästa presenten på ett tag! Nästa torsdag fyller jag år och då hoppas jag att jag får en present som jag längtat efter i snart ett år nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0