Min födelsedag igår.

Igår fyllde jag år och hade en riktigt trevlid dag med min familj. Mamma, mina bröder och min lillasyster och hennes familj kom hit på kvällen och vi fikade. Lillasysters bebis skrek konstant i två timmar och det gick inte att trösta henne, när bebisen skulle åka hem pruttade hon högt och sedan kom en jätterap, hon kanske hade väldiga gasproblem?

När mamma och alla andra gått hem kom min styvpappa och hälsade på tillsammans med min lillebror och det var kul. Känns skönt att jag kan umgås lite med min styvpappa trots att han och mamma separerat för jag har ändå känt honom sedan var sex år gammal.

Idag kommer min pappa och hans familj över och Johan ska laga mat åt oss. Pappa tycker om att få mat när han kommer och hälsar på så jag ska be Johan laga mycket mat åt honom.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha :)

2009-10-09 @ 11:31:46
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0