Hälsoundersökning

Idag ska jag iväg och göra en hälsoundersökning samt ta ett drogtest och allt är för mitt nya jobb och det kommer nog att gå bra, undrar bara vad min chef säger när jag springer iväg till doktorn för ett annat jobb. Han blir nog inte så glad men jag måste tänka på mig själv.

Ikväll ska jag och Johan jobba vakt i Kungsör och imorgon ska jag jobba vakt själv. Rolig helg men nu är det snart jul och jag behöver få in extra pengar.

Igår köpte jag en ny bäddmadrass till sängen för den gamla var så utsliten och tanken är att det ska bli två nya madrasser också men det får bli någon gång i framtiden. Vill köpa så mycket saker men har så lite pengar och jag hoppas att det kan bli ändring på det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0