En dag kvar till fredag!

Torsdagar är nog veckans längsta dagar men imorgon är det fredag och helg. Jag ska iväg på en läkarundersökning imorgon för mitt nya jobb och jag hoppas att jag hittar dit, är inte så bra på att hitta i Västerås.

Rättegången gick bra igår och jag har nog en stor chans att vinna men tyvärr är det också så att i Sverige friar man hellre än dömer så han kanske blir fri. Domen kommer i alla fall om 2 veckor så jag får berätta vad som hände när den kommer.

Vill¨åka till Ikea idag och köpa en ny madrass till sängen för den vi har nu är så mjuk och jag har haft ont i ryggen av och till nu under någon månad. Får se om Johan har tid med ett Ikea besök med mig idag?

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hoppas du får en bra dag :D

2009-10-01 @ 07:57:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0