Det blir mycket tårta den här veckan.

Igår var jag hemma hos min pappa och grattade våran styvsyster som fyllde 11 år. Min andra lillasyster var också däe mwd sin karl och deras bebis som har blivit så stor. När Thelma (som bebisen heter) var lite mindre kunde hon få fruktansvärda skrikattacker och bara vråla och vråla i flera timmar, tillsynes helt utan anldening och det gick inte att prata med henne och få henne att lugna ner sig men igår när hennes lilla läpp började darra när hon satt hos sin mamma så tog jag henne och visade henne katterna och pratade med henne och hon verkade lite gladare och hon verkade också lyssna när jag pratade med henne.

Idag hoppas jag att min blir klar för den är inne på reparation för den gick sönder i helgen, är bilen klar så ska jag åka och handla ingredienser tills på onsdag då jag ska baka tårtor. Undrar vad jag får av Johan i födelsedagspresent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0