Ska jobba ett 12 timmarspass idag

Börjar klockan sju nu på morgonen och slutar klockan sju på kvällen. Kommer att vara helt mör i hela kroppen efter den här dagen men jag hoppas samtidigt att det kommer att bli roligt.

Johan jobbade inatt så jag fick sova utan honom, han slutar nu vid sju på morgonen och han sa att om han kände sig tillräckligt pigg så skulle han komma förbi och säga hej och pussa mig.  Har saknat att inte sova bredvid honom och höra honom snusa. Men inatt så är han hemma!

Ikväll om jag inte är alltför trött så ska jag baka knäck och det kommer att bli got. Hittade ett konstigt recept på nätet på knäck där man skulle använda bakpulver och ströbröd i knäcken, lät äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0