På kurs

Jag är helt utmattad och skulle behöva semester men att kunna ha det är något som jag bara får drömma om. Ska vara på kurs i Eskilstuna fram tills på torsdag och efter det så jobbar jag från åtta till sju på fredagen och sedan hem och vila och på lördagen jobbar jag från 10,00 - 15,00 och sedan hem och vila och sedan jobba 22,00 - 02,30. På söndagen är jag ialla fall ledig och då ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.

Igår var jag och klippte mig och det var längesedan som jag gjorde det så det kändes skönt. Tror att jag ska färga tillbaka mitt hår till blont nästa månad eller så får det bli ljusbrunt med blonda slingor, ska fundera på saken.

Hoppas att den här dagen går fort så jag kan åka hem och sova för jag är verkligen jättetrött. Ikväll när jag kommer hem ska jag ta ett långt bad och sedan ska jag ligga och läsa en bok som handlar om Sveriges kungar, mycket intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0