Mysig kväll igår

Först jobbade jag en heldag på jobbet och det var en tung dag och på kvällen mötte jag upp min fina älskling och vi gick till en resteurang och åt middag ihop, det var så mysigt med levande ljus på borden och vi höll varandra i handen. Sedan när jag var tvungen att åka hem så följde älsklingen med mig till bilen och sedan gick han och jobbade vakt.

Är så lycklig med min underbara kille och det kommer att bli ännu bättre! Vi har börjat prata lite smått om att det kanske är dags att vi förlovar oss men det är ingen brådska med det och skulle vi göra det så skulle det bli i nästa år.

Idag blir det jobb hela dagen, slutar klockan sju ikväll så det blir ännu en lång dag för mig. Idag ska jag hämta ut en ring som jag fick i födelsedagspresent av Johan och jag hoppas att den kommer att sitta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0