Mörkt ute

Det blir allt mörkare ute och jag längtar tills det vänder och det blir ljusare ute. Är inte så förtjust i vintern utan är mer en vår och sommartjej men bästa månaden på vintern är december då man börjar pynta hemma med adventsljusstakar och byter ut sina gardiner mot julgardiner.

I år har jag tänkt att vi ska ha en riktig julgran och det kommer att bli så mysigt! Längtar till jul nu, få vara hemma och mysa med min stora familj, det är verkligen något att se fram emot.

Idag är det sista dagen på kursen och det ska bli skönt, är helt slut och igår gick jag och lade mig klockan åtta. Det blir mycket jobb i helgen utom på söndag så jag har något att se fram emot, en hel dags vila!

Nu måste jag börja göra mig iordning så jag hinner i tid till kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0