LÖN!!!

Fick lön idag och det blir lite skillnad i plånboken när man har två jobb. Är trött ikväll men ska vara uppe en stund och se på tv, imorgon ska jag till mitt gamla jobb och städa på mitt skrivbord. Jag ska ta en paus från det jobbet och satsa på mitt nya och hoppas att jag kommer få fast anställning på det nya jobbet så jag inte behöver gå tillbaka till mitt gamla.

Imorgon blir en riktigt lång dag.Ska till mitt gamla jobb och sedan till det nya och där slutar jag klockan 19,00 och sedan ska jag hem och vila en stund för att vid 21,30 åka och jobba som croupier. Kommer att bli en väldigt lång fredag och för att orka kommer jag att behöva en massa kaffe.

Nu ska jag titta på tvn en stund, sedan duscha och sen så ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Karin

Johan har kastat ut mig, kan jag bo hos er ett tag?

2009-11-30 @ 21:08:43
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0