Ibland har man tur!

Igår jobbade jag som vakt och en av butikerna var Clas Ohlsson och när jag gick runt där inne och hade nada att göra så såg jag att de reade bort en locktång från OBH Nordica och den var nedsatt till halvapriset, jag lade undan den och idag skla jag kila upp och köpa den (hade inga pengar med mig igår).

Ska jobba vakt idag med men känner mig helt död, igår jobbade jag ett tio timmars pass och det tar på krafterna, på tisdag ska jag jobba ett 12 timmars pass så jag får se hur jag mår på onsdagen.

Igår när jag kom hem från jobbet så låg jag i badet i en och en halvtimme och njöt av det varma vattnet som mjukade upp min trötta kropp och sedan kröp jag ner i sängen och tittade på sällskapsresan. Älskar Stig Helmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0