Farsdag igår.

Vi var hemma hos min pappa och hälsade på och vi gav honom en bukett med rosor och en trisslott men han vann inget, trist. Min lillasyster kom över och jag tog med hennes bebis så att hon skulle få klappa katterna men katterna ville inte bli klappade av bebisen, de var bara Mikey som var framme och nosade på bebisen och sen fick det vara nog tyckte han.

När min älskling och jag kom hem igår så lagade vi mat och sedan kollade vi på film ihop. Söndagar är den bästa dagen på hela veckan tycker jag.

Idag blir det en lång dag igen, kommer inte vara hemma förräns vid klockan sju ikväll. Längtar redan till i helgen då jag är ledig på dagarna och då ska jag verkligen bara ta det lugnt. Kanske storstäda lite hemma? Snart är det dags att ta fram adventljusstakarna och det ser jag fram emot när man får börja julpynta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0