Då var helgen snart slut

Den här helgen har bara svischat förbi och det känns tråkigt. Nästa vecka ska jag ta ansvar på jobbet och det kommer att bli tufft att jobba 2 tio timmars pass helt ensam och behöva fatta beslut helt själv, tänk om jag gör fel?

I fredags hade Johan och jag myskväll när vi var lediga. Vi åt god mat och kollade på en film och sedan vid tio så somnade vi i soffan! På lördagen kom min syster och hennes karl över med sin bebis som var på ett ypperligt humör över och fikade och mamma och alla småbröderna var också här och fikade och sedan åkte Johan och jag och jobbade vakt.

Idag ska kanske min lillebror komma över och fika om han hade tid och det hoppas jag att han har! Annars har Johan och jag bara varit hemma och tagit det lugnt (Johan har tagit det lugnt, jag har dammsugit och torkat golven).

Nu väntar jag på att min älskling ska bli klar med maten och sedan ska jag titta på Desperet Housewifes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0