Bara en massa jobb

Har jobbat från 08,00-19,00 idag och det känns i kroppen när man kommer hem. Jag är helt slut och vill bara krypa ner i sängen och sova för imorgon jobbar jag igen och börjar klockan 10,00.

Min fina Johan hade städat och gjort det fint hemma och det var såp skönt att komma hem och tända alla våra små lampor och bara njuta av att vara hemma och vara ledig, det enda som saknades var min fina älskling. Är så otroligt kär i honom och är så lycklig att jag träffade honom och fick honom till min sambo, världens lyckligaste!!!

Nu ska jag ta en dusch och sedan äta en smörgås och sedan blir det poirot och sedan sova. Ska kolla på senaste Poirot dvdn som jag köpte i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0