Vilket väder!

Det regnar ute idag idag och jag måste gå till tågstationen idag. Jag brukar tycka att det är mysigt med regn men inte när jag ska vara ute själv utan det är bara mysigt när man är inne och hör hur regnet smattrar mot rutorna.

Igår var vi på afterwork med jobbet och trots att vi bara var sju styckern som följde med så hade vi jättekul och självklart så började det att regna när vi satt på uteserveringen så vi blev tvugna att flytta in.

Idag ska Johan upp till Stockholm och jobba på en fotbollsmatch och jag är själv hemma så jag tänkte ta ett bad och läsa en bok och bara ta det lugnt! Imorgon har vi fest med croupier jobbet och det ska bli kul, dessutom ska det bli fint väder med mycket sol så jag kan nog ha min nya kjol på mig.

Nu ska jag sätta på mig regnrocken och sean måste jag gå till tågstationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0