Vilket väder och jag ska jobba idag.

Ska jobba vakt idag på Sundbyholmsslott och det regnar ute och jag och mina kollegor ska stå ute i regnet och ta emot bilar och det känns inte kul men jag får väl ta med mig ett paraply! Bara det inte kommer att ösregna de två timmarna som jag måste stå ute för då kommer det att bli långa timmar. Jobbar från nio timmar på slottet idag och jag hoppas att det kommer kännas som fem timmar!

Igår var Johan och jag och åkte motorcykel och hade en liten picknik på ett berg där det kryllade av myror men det var mysigt ändå, allt jag gör med min älskling tycker jag om!

Nu ska jag städa lite här hemma och stryka och plocka undan tvätt från när jag tvättade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0