Trött i benen.

Har nyss kommit hem efter att ha jobbat och jag är helt slut! En del människor kan verkligen inte uppföra sig och jag har varit så otroligt irriterad idag så det har inte varit sant! Nu ska jag snart gå och lägga mig och glömma att den här dagen varit!

Imorgon ska jag vara hemma och ta det lugnt, ta en långpromenad med min gubbe och sedan se på någon bra film och bara mysa men jag får se om min älskling kanske har andra planer? Jag tror inte att han kommer att vara lika trött som jag imorgon.

Nu ska jag dricka lite vatten och sedan borsta tänderna och krypa ner i sängen, kan inte somna förräns min mjuka gubbe kommer hem så jag ska nog läsa en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0