Tip top

Idag mår jag väldigt bra och hoppas att den här dagen kommer bli en bra dag för jag har varit så trött nu i flera dagar och inte mått bra.

Vill köpa en sodastream och göra eget bubbelvatten för det är så jäkla gott med bubbelvatten när det är varmt ute. Jag hade en sodastream förut men den var inte min så när jag och mitt ex separerade så behöll han den givetvis. Kanske tar jag bilen till jobbet imorgon och sedan efter jobbet kan jag svänga in på Mediamarkt och köpa en sodastreamer. Tror till och med Johan skulle uppskatta en sådan mackapär!

Har slutat att dricka kaffe på morgnarna eftersom jag mår så illa av (förmodligen för att jag dricker för mycket kaffe) så nu sitter jag här med en kopp vaniljte men det smakar inte så gott så jag köper nog med mig lite annat te ikväll när jag ska åka och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0