Mycket att göra idag.

Idag ska jag jobba över och efter jobbet ska jag åka till Köping och ha schemamöte med mitt croupier jobb, hoppas att vi bara ska göra schema för i juni för jag har ingen aning om vad som händer i juli.

Jobbade över igår också och sedan åkte jag hem och tog det lugnt och kollade lite på tvn och målade naglarna. Tycker att det är skönt att vara själv hemma ibland och bara göra som man själv vill och inte behöva ta hänsyn till någon annan person.

I helgen ska jag åka och shoppa nya vårkläder för nu var det längesedan som jag köpte nya kläder och det behövs lite nya saker. De har öppnat en Monki butik i Eskilstuna oh jag tycker att de har så snygga kläder där så dit ska jag åka och se om jag inte kan hitta lite nytt.

Nu måste jag börja göra mig iordning och åka till jobbet. Hoppas att den här dagen blir en rolig dag och att den går snabbt för jag vill åka hem och berätta en sak för min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0