Lycklig igen!

Johan och jag hade ett fruktansvärt gräl i lördags natt och i söndags pratade vi om att flytta ifrån varandra men allt har löst sig nu och vi planerar inför sommaren och våran semester!

Igår köpte jag en ny kjol på Veromoda och den var kanske inte den snyggaste kjolen men mönstret lockade mig enormt mycket! Kände att jag behövde lite nya sommarkläder och den var på rea så jag köpte den och lite andra saker.

Igår hann jag också åka och tvätta min bil och den blev ren och fin men skulle behöva vaxas och jag får se om vi inte kan göra det nästa helg, skulle vara kul att ha en blank och fin bil. Skulle också behöva köpa nya fälgar till bilen för de jag har nu är så jäkla fula och drar ner hela bilens utseende.

Dricka upp mitt kaffe nu och sedan bege mig till jobbet, så trist att sitta inne hela dagen när det ska vara fint väder ute men  men snart har jag semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0