Lite ledsen...

Känner mig nere idag och det beror nog på lite saker som händer i mitt liv nu. Har känt det som att jag hela tiden står och stampar på samma ställe hela tiden och kommer aldrig vidare men vem vet det kanske är så mitt liv ska vara? En sak är i alla fall säker och det är att jag snart kommer att bli tokig om det inte händer något snart.

Dåligt väder ska det vara imorgon och på fredag och då är jag ju naturligtvis ledig från jobbet och nu längtar jag verkligen efter sommar och massor med sol! Vill så gärna åka utomlands och njuta av solen i ett exotiskt land med min älskling.

Var på schemamöte med croupier jobbet igår och vi ska ha personalfest nästa fredag så det blev lite planerade inför den och jag tror att vi kommer att ha det jätteroligt då. Det är Köpingsyran nästa helg så det kommer vara mycket folk ute men som det ser ut nu så har vi inte bestämt oss för vart vi ska gå. En sak är i alla fall säker och det är att vi ska sjunga singstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0