Kärlek i luften!

Min pappa ska gifta sig med sin tant den 19 juni, samma dag som han fyller år och i år fyller han 50 år! MIn söta gulliga lilla pappa. Jag kommer nog börja gråta där i kyrkan när de gifter sig.

Mina båda småsystrar är förlovade och båda kommer nog snart att gifta sig och jag undrar varje dag när det blir min tur. Tjatar på Johan varje dag(kanske inte bästa sättet) om när vi ska förlova oss och han svarar alltid att det är för tidigt. Vill bara inte att Johans och mitt förhållande ska sluta som mitt och Henriks men det tror jag inte att det blir för Johan är helt annorlunda än Henrik. Det märks att han tycker om mig och vill att vii ska vara lyckliga, Henrik ville bara att han skulle vara lycklig.

Nu hålle min gubbe på och lagar mat åt oss och jag är så hungrig och det blir kött, klyftpotatis och tsatziki. Jag älskar dig Johan!

Nu ska jag surfa lite och sedan är det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0