Jag är tillbaka!

Gillade inte min nya blogg så nu är jag tillbaka här igen! Idag är det fredag och jag ska till jobbet idag och se om det ligger två biobiljetter som ligger och väntar på mig! Vi har nämligen haft en tävling på jobbet och som den tävlingsmänniskan som jag är så har jag satsat stenhårt på att vinna.

Igår när jag kom hem från jobbet så hade Johan köpt glass åt oss och efter att vi ätit middag så moffade vi lite glass och tittade på Grannfejden.

Idag blir det vanliga jobbet och sen ska jag jobba som croupier och det ser jag fram emot för jag ska jobba med Camilla ikväll! Imorgon ska jag jobba vakt på Betnér och då får jag betalt för att skratta åt hans skämt, visst har jag det bra?

Nu måste jag rusa iväg så att jag hinner med tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0