Gullvivor och liljekonvaljer!

Idag var jag med mamma och gick i skogen och vi hittade gullvivior och liljekonvaljer som vi plockade. Det var så skönt att vara ute och gå i skogen och bara ta det lugnt och njuta ab den rena lukten och att det enda som hördes var småfåglarnas kvitter!

Ikväll ska jag jobba som croupier men helst av allt hade jag velat vara hemma och myst med min älskling och suttit och druckit ett glas vin på balkongen men vi får ta det imorgon istället. Det ska vara fint väder imorgon och jag ska sola men om Johan vill det annars får jag tjata på honom.

Nu ska jag ladda med kaffe så att jag orkar med den här kvällen! Ni som är lediga passa på att njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0