Födelsedagskalas

Idag fyller min lillebror 6 år och blir så stor så att han kommer att börja på lekis i höst och jag och Johan ska dit efter jobbet idag och gratta honom och ge honom presenter.

Nu har jag börjat dricka kaffe igen på morgonen för jag var så sugen på en kopp redan innan jag ens hunnit vakna och jag tror nog mina första ord till Johan imorse var att "sätt på kaffe till mig med". Så nu sitter jag här med en stor kopp kaffe och njuter men då blir det inget kaffe på jobbet. Det är verkligen inte bra för magen att hälla i sig flera liter med kaffe varje dag.

Imorgon blir det en riktigt lång dag, först ska jag till vanliga jobbate och sedan hem och byta om och därefter iväg och jobba som vakt från 16,00-01,00. Kommer vara så trött på lördagen men det får bli så och tänker jag positivt så blir det ju rejält med extrapengar till mig sen i juni.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan gå till tågstationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0