Bjuda på mat.

Idag kommer min mamma och mina två bröder hem till oss för att äta lunch vid klockan 14,00 och det blir grekiska färsbiffar med klyftpotatis och tsatziki som jag faktiskt brukar ha dill i och det är så gott.

Jobbade som croupier igår och det gick bra men det var inte så mycket folk ute som jag hade trott att det skulle vara men det gick ändå.
 
Ikväll jobbar jag som vakt och det kommer bli mycket folk då och förmodligen en massa strul men det kommer nog bli en mycket trevlig kväll ändå.

Nu ska jag åka och handla lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg N´s flickvän på bdb.. Fy vad ful hon är.. Usch och slampig, hon hade tagit bilder på sig med bara händerna för brösten och så verkar det som att hon skär sig massor på armarna.. Ingen bra tjej för N!

2009-05-09 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0