Äntligen fredag

Idag känns det inte så roligt med fedag för jag känner mig så stressad. Fick veta igår av min störda chef att han inte kunde låta mig gå tidigare idag utan att jag måste fråga en annan chef men om det inte hade varit ok från början som jag trott så hade jag aldrig bokat upp mig för att jobba men jag ska kolla om jag ändå inte kan sluta tidigare och sen får jag väl stressa ihjäl mig för att hinna byta om och äta något.

Ska ta bilen till jobbet idag och jag har packat ner mina vaktkläder ifall jag inte får sluta den tiden jag vill utan måste byta om på jobbet.

Imorgon ska jag och Johan kanske ut och åka motorocykel och det har jag väl inte sett fram emot men det är kul att göra saker med honom, min älskling som är så söt!

Ska snart åka till jobbet och äta frukost för jag såg att min gubbe hade ätit upp all youghurt så jag ska köpa en smörgås eller liknande på bageriet utanför jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0