Vårtrött?

Var så trött igår på jobbet och hade kunnat somna vid mitt skrivbord. Skönt att det är fredag idag. Jag ska nog vara hemma och ta det lugnt ikväll och sedan gå och lägga mig tidigt, lite pensionärsvarning över mig!

Om drygt 2 veckor så åker vi till London och det ser jag verkligen fram emot, vi ska titta på alla de sakerna som jag inte hann titta på när jag var där förra året med Henrik och hans familj. Det var en jobbig resa för alla i hans familj hasade sig sakta fram när vi var i London och skulle gå omkring och titta på allt vi hade planerat. Det värsta med den resan var att vi åt på McDonalds en dag, det kändes verkligen fantasilöst!

Imorgon funderar jag på om jag ska åka till IKEA och titta lite där, vi saknar gardiner i vardagsrummet och sedan skulle jag vilja ha blommor till vardagsrummet. Egentligen är det massor av saker som vi behöver men det skulle bli riktigt dyrt att köpa allt på en gång så det får bli lite i taget, dessutom så sparar jag pengar till semester då jag vill åka till Grekland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0