Så har det kommit mer snö!

För några dagar sedan trodde jag att våren äntligen var på väg och det var varmt ute och solen sken men så igår började det snöa ute och det var kallt! Nu när jag tittar ut genom fönstret så ligger det lite snö ute och det är inte kul. Jag är så innerligt trött på det här vädret och vill att det ska bli vår!

Nästa vecka åker vi till London och jag ser fram emot det så mycket! Det kommer verkligen att bli roligt och den här gången ska jag se allt som jag inte hann med förra gången. Vi ska se Sherlock Holmes "hem" och sedan blir det museum och min älskling vill se ett krigsmuseum som jag inte kommer ihåg namnet på och sedan blir det att åka i the Lodnon Eye!

Idag blir det bara jobb och när jag kommer hem ska jag fixa med våran gästsäng som vi ställde in i datarummet igår. Det har blivit så snyggt hemma hos oss nu när vi börjat komma iordning lite mer och fått undan alla saker som legat och skräpat och dessutom har vi satt upp gardiner i nästan alla fönster, nu fattas bara blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0