Party igår och tårta idag.

Var ute igår med några tjejer från jobbet och det var kul men Marias kompis från Stockholm var riktigt skum. Vi var på Harrys och det var hur mycket folk som helst där och det var kul. JAg var inte särskilt full heller och det var skönt för jag var inte ett dugg bakfull när jag vaknade imorse.

Min älskling fyller år idag och min pappa har varit här och hälsat på och älsklingen fick en riktigt bra stekpanna i födelsedagspresent och nu hoppas jag att han kan laga till något riktigt gott åt mig för han är så bra på att laga mat!

Vi ska få hem lite mera folk om en stund och då ska vi äta mera tårta och sedan ska vi åka till Örebro för vi ska gå på bio ikväll och se Sieg Larssons film som heter Män som hatar kvinnor. Har läst de två första böckerna och är nu inne på den tredje och de är riktigt bra så nu hoppas jag filmen också är bra!

Ska sätta på mer kaffe nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0