Nu vet jag vad jag ska ha för bil!

Drömmen var en Audi A3 men med tanke på vad den kostar i försäkring och sedan i eventuella reparationer så har jag istället bestämmt mig för att köpa en Opel Vectra, årsmodell från 97 och framåt.

Känner mig så vuxen när jag tog det beslutet och lite stolt över mig själv som inte bara rusar iväg och impuls köper första bästa dyra bil. Jag och min älskling ska iväg i helgen och titta på bilar så om jag har tur så kommer jag hitta den rätte!

Har levt utan bil i två veckor nu och det funkar fint, jag går till tågstationen varje morgon och sedan hem igen. Min kille och jag har jobbat samtidigt på helgerna så då har vi åkt i hans bil.

Idag blir det till jobbet som vanligt och det var verkligen svårt att gå upp imorse för jag var så trött. Nu sitter jag och dricker en stor mugg kaffe så att jag ska orka släpa mig iväg, hoppas att dagen går fort för jag vill hem och sova!

Kommentarer
Postat av: Karin Schmidt

Ska man ha en bil så ska det vara en japanare :P dom är bra på att göra bilar. Våran mazda 3 går kanonbra och den är jätteskön att köra.

2009-03-12 @ 23:30:25
URL: http://glitterangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0