Härligt väder!

Det var så skönt väder igår och det kändes hemskt att sitta inne på jobbet. På lunchen var vi några stycken som satt ute och solade och det var så skönt och när lunchen var över ville jag inte gå in. Nu längtar jag efter sommaren och kunna sitta i solen varje dag!

Jag och min älskling har en jättestor balkong och snart är det dags att börja leta efter balkong möbler och sen i sommar kan vi sitta därute och äta frukost på morgnarna och dricka en öl på kvällen.

Har fixat bilförsäkring till min bil och det blev billigt. Kollade på några som skulle kosta så mycket som mellan 15000 - 18000kr om året och det var fruktansvärda priser men sedan så hittade jag en halvförsäkring hos Volvia för bara 280 kronor i månaden så den tog jag. Dumt att bara ha halvförsäkring men det får vara så nu. Kanske byter till helförsäkring senare men just nu så kör jag inte så mycket bil så det verkade bara dumt och dyrt!

Ska slurpa i mig min stora kopp med kaffe nu och sedan ska jag städa ur min gamla bil för jag har sålt den till min lillebror Tommy som ska fräsa runt med den ute hos sin kompis som bor på landet. Helt sjukt vad mina bröder har blivit stora och de har dessutom blivit mycket längre än mig, läskigt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tommy får väll inte köra bil än? Niklas har ju blivit jättestor och en riktig tonåring som är ute och super på helgerna.. Jag har sett hans bilddagbok. Bor Tommy med Roger? och Niklas och dom andra två med Susanne?

Det tar så lång tid att få barnet när man väl lyckats göra det men det kommer bli så spännande när vi får se henne.

Den dagen du får barn blir spännande :)

2009-03-20 @ 06:55:44
URL: http://glitterangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0