Ensam hemma ikväll.

Min älskling ska iväg till Göteborg med sitt och gå en kurs i reklamation så jag är själv hemma, kommer sakna honom så enormt mycket men samtidigt är det skönt att vara själv och inte ha någon annan att ta hänsyn till.

Är så sugen att åka och shoppa vårkläder nu i helgen för alla kläder jag har är mörka och nu vill man ha ljusa kläder, borde köpa ett par nya jeans också för de jag har är slitna. I helgen jobbar jag bara fredagen och sedan är jag ledig på lördagen så då kanske man skulle fara iväg till Örebro och gå och titta där.

Förra helgen var vi i Västerås på IKEA med min mamma och mina minsta bröder och det var kul. På hemvägen så stannade vi till i Åsby och köpte blommor till köket så nu är det rummet klart, nu är det sovrummet, hallen, älsklingens rum och lite detaljer i vardagsrummet kvar att fixa iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0