Det var en riktigt tråkig kväll igår!

Jobbade som croupier igår och min älskling jobbade som vakt. Hade verkligen jättetråkigt. Én jobbarkompis och jag satt och pratade första delen av kvällen och hon berättade om alla killar som hon haft som varit otrogna mot henne och jag tyckte verkligen synd om henne, den sista killen som varit otrogen mot henne hade sagt att han ville bli tillsammans med henne och att de skulle börja dejta varandra på allvar och vad händer sen? Jo han kryper i säng med en annan tjej!

Ju mer vi pratade om vilka svin alla killar var ju mer kändes det inte ett dugg lockande att jobba så vi gick ut och rökte (ja jag rökte också, fast jag inte brukar göra det). Jag ska väl ändå känna att jag har haft tur som träffat en så fin kille som min älskling men man vet aldrig vad framtiden har med sig.

Idag ska jag åka och spendera pengarna som jag tjänade igår och vi ska åka till IKEA och handla gardiner och gardinstänger och om jag hittar några fina blommor så blir det det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0