Beach 2009

Varenda kvinna, tjej och tant på mitt jobb har börjat ladda inför Beach 2009. De äter nyttigare, motionerar och en har faktiskt slutat att röka och då känner jag att jag inte sa vara sämre. Har gått upp mer i vikt sedan jag träffade min älskling och det känns inte bra men har har tagit med sig mig ut 2 kvällar i rad på en långpromenadså vi är nog på rätt väg. Fast igår när vi kom hem så åt vi glass, inte så bra.

Funderar på att gå upp en timma tidigare om morgnarna och börja med morgonpromenader för jag har hört att det är på morgnarna som man har den bästa förbränningen, det skulle innebära att jag skulle vara tvungen att kliva upp klockan 05,00, får se om jag orkar?

Idag är det min tur att laga mat och jag undrar vad jag ska laga. Har verkligen helt tappat suget för att laga mat men jag ska söka på recept.nu sen på jobbet och kolla om jag hittar något smalt och lättlagat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0