Äntligen klara.

Nu har vi äntligen skruvat ihop vårat köksbord och fyra stolar men det tog tid. Min älskling började skruva på bordet i lördags och sedan hann han inte med stolarna så dem skruvade vi ihop igår kväll och nu har vi ett köksbord och kan bjuda hem vänner på middag.

Våran lägenhet börjar verkligen bli snyggt inredd och det är inte så mycket saker som fattas längre. Sovrummet är värst och där skulle vi verkligen behöva köpa allt nytt men vi får se när det blir, känns som att vardagsrummet där man är mest ska fixas iordning först och sedan får vi ta de andra rummen ett efter ett.

Ikväll när jag kommer hem från jobbet ska jag städa hemma och sedan ska jag krama min älskling. I helgen jobbar vi båda två men vi jobbar ihop så jag kommer inte sakna honom så värst mycket. Nu är det dags att göra sig iordning för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0