Mysig kväll

Igår var jag och Johan och badade efter jobbet och sedan grillade vi korv och hade en liten picknik och det var så mysigt! Skönt att vara ute när det är så fint väder och ligga och slappa på stranden!

Ikväll är det festival som jag skma gå och titta på med några av tjejerna från jobbet men det blir ingen sen kväll för det är arbetsdag imorgon och på kvällen ska jag jobba med Johan så jag kommer att ta det väldigt lugnt idag men kul kommer det att bli.

I helgen skulle det bli kanonväder med upp till 30 grader varmt och jag ska verkligen passa på att sola då och få färg. På söndag åker min älskling med en jobbarkompis till Tyskland för att köpa sprit så då blir det sola på dagen och sedan något annat skoj på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0